.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرب‌العجل ۷۲ ساعته به شهردار ساری درباره تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌ شهدا و ایثارگران
معاون عمرانی استاندار مازندران از ضرب‌العجل ۷۲ ساعته به شهردار ساری درباره تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌ شهدا و ایثارگر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی رازجویان  درباره آخرین وضعیت تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌ شهدا و ایثارگران در شهرداری‌های مازندران اظهار کرد: براساس ابلاغ قانون همه دستگاه‌ها مکلف هستند تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌های ایثارگران و شهدا را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در استان شهرداری‌ها اقدامات خوبی را انجام داده‌اند و مراحل پایانی را می‌گذرانند،گفت: تنها شهرداری که نتوانسته است انجام دهد، شهرداری ساری بوده که به مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری مازندران ابلاغ شد تا یک مهلت ۴۸ تا ۷۲ ساعته به شهرداری ساری داده شود تا این قانون هرچه زودتر و به‌درستی اجرایی شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: در صورت عدم اجرایی این قانون توسط شهرداری ساری برخورد قانونی با متخلفان صورت می‌گیرد و حتما این قانون که تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران است در شهر ساری همانند سایر شهرداری‌های استان اجرایی شود تا شاهد رفع نگرانی این عزیزان باشیم.

رازجویان با اعلام اینکه شهرداری ساری اعلام کرده پست بدون تصدی ندارد، گفت: نامه‌ای تنظیم و به وزارت کشور زده شد مبنی بر اینکه پست با نام برای این افراد تعبیه شود به این صورت که بعد از بازنشستگی این پست حذف می‌شود که این پیشنهاد مورد استقبال معاونت عمرانی استانداری‌های سراسر کشور قرار گرفت و در حال حاضر منتظر پاسخ از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های هستیم.

وی از پیگیری مجدانه استانداری مازندران برای حل این مشکل تا حصول نتیجه خبر داد و گفت: امروز در جلسه‌ای دستور تسریع این مشکل به دفتر امور شهری استانداری داده شد./فارس

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.